piątek, 31 października 2014

Ohayou ♥

Ohayou Minna ! ♥

  Witajcie na moim zacnym blogu :3
może na początek się wam przedstawie, jestem Dorota, ale tutaj będę podpisywała się Neko.
Mam ogólnego bloga, ale na niego nie dodaje już postów ;-;

  Jak sama nazwa bloga wskazuje, jestem Otaku, czyli miłośniczka M&A ♥♥
Będą się tu pojawiały nowinki ze świata M&A, recenzje Anime oraz mang, a także DIY i itp :3
Żebyście lepiej mnie poznali, dam wam posta z informacjami. Z góry was przepraszam, jak posty będą pojawiały się rzadko, niestety... ale mam szkołę i jestem zabiegana. Na dodatek moje życie przeżywa wiele rzeczy. Na dodatek nie mogę się przyzwyczaić ze zmianą godziny. kiedyś mi to nie przeszkadzało, ale teraz budzę się codziennie około 5:30 TT^TT to mnie doprowadza do szału, a zwłaszcza wtedy, gdy do szkoły mam na 10:00 :<


Mam nadzieje że damy rade z tym wszystkim, w końcu Otaku nie poddaje się tak łatwo! :D





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz