środa, 19 listopada 2014

Takie cuś #2 Gome, Gome ;-;

witam was! tydzień za tygodniem i prawie święta ;) a jeszcze kawałek do nowego roku :D
więc z tej okazji macie świąteczną ciekawostke :3

Ciekawostka

Opening tygodnia
na op tygodnia wybrałam Death Note OP 2


Anime tygodnia

na ten tydzień postanowiłam wybrać anime... Soul Eater :3
więc... chwytajcie mały opis anime! :)

Ośrodek Szkolenia Mistrzуów Broni Shinigami (Shibusen) ma oficjalnie na celu obronę świata przed złem, lecz prawdziwym celem jest niedopuszczenie do odrodzenia się Kishina, istoty, przez którą świat ogarnia chaos. Uczniowie dobierają się w pary bądź tójjki. Jeden lub dwoje zostaje bronią, a drugi/trzeci mistrzem. Razem mają na celu zdobycie 99 tak zwanych „jaj Kishina”, czyli dusz przesiąkniętych złem oraz jedną duszę wiedżmy. Po spełnieniu owych warunków brńс staje się "Kosą śmierci", czyli orężem samego Shinigami - założyciela Shibusen.
Do tejże szkoły uczęszczają główni bohaterowie: Maka Albarn - mistrz kosy, Soul Eater Evans - partner Maki (kosa), Black☆Star - zabójca, Tsubaki Nakatsukasa - demoniczna broń i partnerka Black☆Stara, Deth The Kid - syn samego Shinigamiego, Liz i Patty Thompson - bliјniacze pistolety i bronie Kida.



Piosenka tygodnia 

ostatnio często słucham Fukkireta :3 więc chwytajcie tu gifa i dajcie się wciągnąć w zajebistą nutkę Fukkireta! :D


Pytania! 

 1. Zbierasz Mangi? jeśli tak, to ile już masz? :)
Tak, zbieram :D jestem początkująca i mam narazie 11 ;-;

2.Podobają ci się creepersy?
 Jasne ^ ^ z chęcią bym je nosiła, gdybym miała ;__;

3. Masz chłopaka? c:
Ja... to znaczy.... ee... a z Anime się liczy?? :DD

4. Ulubiony dzień tygodnia?
Środa ♥ najmniej lekcji *-*

5. Jaki język obcy lubisz najbardziej?
No jasne że Japoński *-*

to na tyle moje ziemnioki :3 przepraszam was że nie dodawałam przez tydznień postów, nie miałam weny, tak szczerze XD to na tyle miłego dnia i Oyasumi ! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz