niedziela, 9 listopada 2014

Połowa dłuuugiego weekend'u za nami, teraz pora na zabawe ! :D

Konichiwa moje misiole ♥
Pojechałam do siostry na ten dłuuuugi weekend. Słuchałyśmy vocaloid'ów i moja siostra tańczyła do piosenek Miku "PoPiPo" i "Polkka" Świetnie się razem bawiłyśmy :)

Tą minioną częścią weekend'u spędziłam "organizacyjnie". Pomagałam mojej siostrze w porządkach domowych, oraz (jak widać) zajęłam się wyglądem bloga.
Chciałam wam powiedzieć, że na tym blogu zacznę dodawać posty z mojego codziennego życia :D Oczywiście te dla Otaku zostają, i będą także dalej realizowane ^ ^

We wtorek lub środę będą wyjątkowe posty :3 gdyż zaczynam coś w stylu jak nagrywa Banshee (TU JEJ KANAŁ) tylko w moim wykonaniu (będzie to coś w tym stylu)
Niestety, nie mam dobrego sprzętu do nagrywania, więc narazie będzie to tylko w wersji pisemnej. Może niedługo zobaczycie filmową odsłonę :-D

 Macie tu linka do posta na fp, gdzie możecie pozadawać mi pytania! :3

Jeśli ktoś się gniewa, że zmieniłam nazwę bloga... to dlatego, że zacznę dodawać posty z życia (na początku postu o tym mówię)

Więc to na tyle :-P  Miłego weekend'u ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz