czwartek, 27 listopada 2014

Nienormalna JA, Takie cuś, Opowiadanie i Połowa to 4 ;___;

Jestem jakaś dziwna ;-; ręce mi śmierdzą plastikiem, choć myłam je z 20 razy ;w; pytanie- WUT? PLASTIK?! ;_____;

ekhym, ekhym.... Konichiwa! :D Jutro rano wyjazd ;w; prawie godzina w autobusie ;-; ale warto c:
Kupiłam sb 5 tomik Judge (też kocham, ale jest na 2 miejscu jak na razie w moim bodajże Top 5 mang XD)
Jeszcze tylko jeden tomik i koniec Judge ;-; tsa, bo nie ma to jak zbierać od połowy ;u; (tak, połowa to 4 ;__;)  Jestem już tak zmęczona chorobą... chce mi się już spać ;-; to nienormalne jak na mnie :P  Zauważyłam że Takie cuś wam się podoba... wczoraj i dziś dużo odwiedzin wbiło :D cieszę się niezmiernie. Dla "fanów" Takie cuś mam małą wiadomość. Pytań będzie więcej, a zdecydowanie więcej jak będziecie sami je zadawać :)

Opowiadanie! zaczynam nowe opowiadanie. Może was to nie zaciekawi ale będę pisała opowieść o dziewczynce i jej piesku Fukko. I o ich "kolejach losu" Jeśli jednak będziecie ciekawi, kiedy napisze kilka stron, mogę wam je "zaprezentować" :)




Miłego wieczoru wam życze :3 Oyasumi ♥





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz