niedziela, 6 grudnia 2015

#3 Moimi oczami- Mangi

Mangi można określić komiksem. Wiele ludzi tak na nie mówi. Ale czym dokładnie jest ten "komiks"? Wiadomo (od... zawsze?) Że w mangach jest więcej ciekawostek. Tych których w anime nie ma. Zdarza się też, że manga jest dokończeniem anime. Powody? Brak ilości pieniędzy na animacje? Albo chęć zrobienia większej ilości pieniędzy. (jeśli jakieś anime ci się spodoba, fabuła cię wciągnęła, to po zakończeniu anime kupujesz mangi. Ponieważ wiesz, że w nich jest dalsza historia)


Do czego służy manga? Każdy ma podzielne zdanie. Jedni kupują je do ozdoby pokoju. Chwalą się kolekcją, ile na to wszystko wydali chodź pewnie połowy z nich nie przeczytali. Ale to nic. Ważne że na półce ładnie wygląda. Inni kupują zaś dla chęci poznania fabuły. Oczywiście istnieje także coś takiego jak e-manga. (chyba nie muszę tłumaczyć?) znaczącą ilość fanów mang czyta mangi w internecie. Powody są wiadome. Albo nie mają możliwości zakupu (chyba że przez internet, albo wycieczka do innego miasta) albo po prostu im się nie chce. Iść
do sklepu. Kupić. Dla niektórych to marnotrawstwo pieniędzy.


Czy ja jestem fanką mang?
No... Nie za bardzo. Takie 5/10
Czy kupuje mangi?
Tak. Mam ich trochę.
Czy dla mnie to marnotrawstwo pieniędzy?
Oh, jeśli u mnie w portfelu jest 30 złoty, a wyszła jakaś manga która mnie zaciekawiła, to wiedz, że nie mam bladego pojęcia, czy ją kupić. Czasem kupię, a czasem powiem że szkoda mi tych kilku złotych...wole kupić coś do jedzenia XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz