czwartek, 11 grudnia 2014

Takie cuś #5 O nie kupowaniu książek, soku i wrażliwości

Witam
Mam nadzieje że się na mnie nie gniewacie, że dodaje Takie cuś dzień później ;( nie mogłam się wyrobić. ża dużo planów ;-;

Piosenka Tygodnia 

chwytajcie nutę! :D  ---> 【Yuzuki Yukari】 There's Supposed to Be a Cheat Code for Happiness


 Anime tygodnia 


Anime tygodnia nazywa się Tordora :)

Zaczyna się pierwszego dnia drugiego roku liceum, kiedy to gіówny bohater, Ryuuji Takasu, mimo swojego sfrustrowania, stara poprawić swój wygląd by wypaść jak najlepiej. Ogółem jest całkiem miłym chłopakiem, ale cały jego obraz jest niszczony przez ... jego oczy! Tak! Oczy! Ich wyraz sprawia, że Ryuuji wygląda jak delikwent marzący by tylko komuś spuścić manto. Przez to stracił on jakiekolwiek nadzieje na znalezienie dziewczyny. Grono jego przyjaciół również jest bardzo wąskie. Po przywitaniu przez swoją skacowaną mamę, Ruuji wyrusza do szkoły. Po przybyciu okazuje się, że jest w tej samej klasie co jego najlepszy przyjaciel Yusuke Kitamura. Dodatkowo do tej samej klasy uczęszcza Minori Kushieda- dziewczyna, która podoba się Ryuujiemu. Cała sielanka zostaje zniszczona poprzez niespodziewane spotkanie z największym szkolnym zagrożeniem- Taigą Aisaka. Okazuje się, że ona też jest w tej samej klasie.






Opening tygodnia 

Wiem że na dworze panuje niska temperatura, ale chociaż lato w op jest :D  ---> Ano Haha OP


Fakty o mnie

Jestem bardzo wrażliwa, Uwielbiam sok jabłko-mięta i mam pokój z bratem ;-; 

Ciekawostka


Pytania

Oglądasz TV?
Jeśli chodzi o to że inne filmy poza anime to jak najbardziej. Usiąde sobie i pooglądam jakiś wyciskacz łez, komedie lub horrorek. Lecz TV w znaczeniu bajki, seriale, wiadomości itp. to już nie. Mało wiele włączam telewizor ;/

Czy oprócz Mang, kupujesz też jakieś książki?
Hmm... jeśli się nad tym zastanowić, to nie. Nie kupuje książek :D nie jestem ich wielbicielką :P




1 komentarz: