niedziela, 21 grudnia 2014

multum informacji

Witom ^ ^
Krótka informacja. W czwartek pojawi się post z prezentami które dostane na święta :3


Dziś popisze o tym co się działo i co się tymczasowo dzieje.

Do 7 stycznia mamy wolne od szkoły :P Ponieważ zapewne będę się nudziła, posty- będzie ich więcej. Możecie też czekać na jakieś recenzje i różne (wymyślone przeze mnie) tagi lub chellange ^ ^ pojawi się także po świętach niespodzianka. Będzie to seria odcinkowa. "Odcinkowa?" - zapytacie. Tak będą na blogu filmiki ! :3 ale tylko jedna seria. W przyszłości może jeszcze nad czymś podobnym pomyśle, ale to w przyszłości :D

Od początku tego tygodnia jest mi strasznie niedobrze, brzuch mnie boli i mam nudności ;-; jedyne co mi pomaga to zjedzenie czegoś. Czego kolwiek... Ale to pomaga tylko na parę minut ;/  i nie- nie jestem w ciąży ;-;


Tym akcentem zakończe dzisiejszy post. Miłego dnia i Oyasumi ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz