wtorek, 30 grudnia 2014

Takie cuś #7 różowy i czekolada

Witam i przepraszam ;-; w tamtym tygodniu miał się ten post pojawić ale jestem chora i nie miałam siły nad nim myśleć T-T Więc informacja w tym tygodniu "Takie cuś " pojawi się dwa powtarzam DWA razy! :D więc zaczynajmy!! ;]

Piosenka tygodnia

Ostatnio często słucham fnaf 2 song " It's been so long" <-- LINK




Anime tygodnia 

Skończyłam już nawet drugi sezon ^ ^ teraz czekam na 3 :p
Junjou romantica 2 :}



Opening tygodnia 

Opening tygodnia to... Fairy tail op 1 ^ ^ <-- LINK (zaczęłam niedawno te Anime :p )



Fakty o mnie

Uwielbiam imię Misaki
Na 18-stke jade do Japonii *-*
Uwielbiam zapach mięty
Ulubiona czekolada- milka jogurtowa ;)

Pytania

Jakiego koloru nie lubisz?
Różowego -,-

Ciekawostka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz