sobota, 20 grudnia 2014

Takie cus #6 YAOI ♥

Witam :D juz za tydzien swieta. Cieszycie sie? :)  a i jeszcze jedno, takie cuś  może się czasem pojawiać w niedziele, za tydzien takie cuś planuje w czwartek 😃

Piosenka tygodnia

W tym tygodniu prawie nie słuchałam piosenek, bardziej ogladałam anime więc... chwytajcie jakąś losową nutke z moich ulub ^ ^


Anime tygodnia 

 Zaczęłam oglądać Anime Junjou Romantica. Bardzo mnie wciagneło! jeszcze nie skończyłam 1 sezonu, a już chodzą plotki o 3 sezonie! jestem podekscytowana *.*   musze jeszcze dodać że to yaoi :P


Opening tygodnia 

Jak zawsze długo wybieram op :p 

Higurashi no naku koro ni OP 


Fakty o mnie

Umiem jeździć na rolkach 
Lubie pić energetyki :D

Pytania 

Ulubiony vocaloid?
Teto  ^ ^ i kilka tam jeszcze :p

Jak masz na drugie?
Nie mam drugiego imienia :p

Ciekawostka 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz