czwartek, 17 grudnia 2015

30 dni anime challenge- dzień trzydziesty

30. Anime, które chcesz żeby nigdy się nie skończyło i było ciągle emitowane? 

Chyba będzie nim Fairy tail Xd Wiem że często je używam w challenge'u, no ale xd to moje ulubione anime ≧∇≦ przywiązałam się do niego. ♡







---------------------------------------------------------------------
 Noi challenge dobiegł końca ^ ^ bardzo szybko minęło te 30 dni. Jestem szczęśliwa że podołałam wyzwaniu. Co prawda kilka razy (chyba trzy) nie dodałam posta. (ale na następny dzień oczywiście wrzuciłam ten który zapomniałam, oraz ten który akurat miał być) niedługo wystartuje z drugim bardzo podobnych challenge'm, zobaczymy czy dam sobie z nim też radę ≧ω≦ zapomniałabym dodać, że pytania pozmieniałam. Ich zawartość się trochę różni. Jednego też nie znałam tłumaczenia i zapomniałam, oraz ominęłam (wszystkie pytania tłumaczyłam sama, tylko chyba 2 razy skorzystałam z tłumacza. Dzięki temu podszkoliłam moją wiedzę o angielskim ^ ^) oraz jedno dodałam. Mam nadzieję że nie będzie żadnych problemów ^ ^'' dziękuję za te 30 dni ♡



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz