poniedziałek, 14 grudnia 2015

Takie cuś #8 powrót serii!

Dawno planowałam powrót, ale jakoś dopiero teraz zachęciłam się do zrealizowania tego planu  ฅ'ω'ฅ

Anime tygodnia 

Anime tygodnia to One punch man
Anime, które nie dawno zaczęto emitować. Opowiada o perypetiach "gościa, który bawi się w superbohatera" :D (nazwa anime wskazuje jego siłę ≧∇≦)



Opening tygodnia 

21 op Fairy tail- Belive in myself. Wciągająca nuta ♡

(KLIK- jeśli chcesz posłuchać :3)



Piosenka tygodnia 

AMV'ka jest spoko ;)

(KLIK- jeśli chcesz posłuchać :3)



Ending tygodnia 

No.6 ed ^ ^ Zakochałam się bardziej niż w Openingu

(KLIK- jeśli chcesz posłuchać :3)



Ciekawostka tygodnia 





------------------------------------------------------------

Postanowiłam także dodać kilka zmian. Co jakiś czas może być także jakiś dodatkowy punkt :3 jeszcze jedno, posty nie zawsze będą co tydzień. Nad tymi postami muszę posiedzieć dłuższą chwilę, przez co 2-3 godziny mi zleci ^_^'' nie wiem także w jakie dni będzie się pojawiało. Ale dla osób systematycznych, które odwiedzają mój blog codziennie, nie będą mieli zdziwienia jak zobaczą post :D to tyle. Narka ♡






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz