piątek, 25 grudnia 2015

Co dostałam na święta? (。’▽’。)♡ [2015r]

Wigilia minęła w miłym i wesołym nastroju. Prezenty zostały już rozpakowane. Ucieszona jestem z nich jak nigdy ^ω^ Wmawiałam sobie, że nie dostanę dużo słodyczy. Tylko kilka słodyczy- tak jak co roku od 3 lat XD A tu ku mojemu zaskoczeniu dostałam calusią torbę słodyczy! ♡ oczywiście prezentów związanych z otaku nie zabrakło  ^ ^ przejdę już do prezentów! :D


Zacznę może od prezentu na wigilię klasową. Wszystko było ładnie zapakowane, aż szkoda mi było to otwierać. Moja ciekawość wzięła górę ≧∇≦

Dostałam jakąś pięknie wyglądającą czekoladę z Niemiec oraz zestaw do pielęgnacji ciała. Żel pod prysznic i krem do ciała ^ ^





A teraz prezenty wigilijne :)

Ogrzewacz do rąk. Jest on świetny, testowałam :)



Breloczek Hatsune Miku ♡
 wylosowała mi się "zakochana Miku" :)






Dakimakura♡♡♡
Gray fullbuster z Fairy tail. Mój husbando ♡♡♡



Rysunek wykonała moja Senpai ♡ tu macie linka do jej deviantart'a

Dołączone do Dakimakury były także przypinki 




Noi na koniec słodycze ฅ'ω'ฅ



Dostałam jeszcze kilka drobnych prezentów, ale wcięło mi gdzieś ich zdjęcia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz