środa, 23 grudnia 2015

#4 Moimi oczami- Święta Bożego Narodzenia

Przygotowania do świąt idą pełną parą. Uroczyście zaczyna się także sezon "zostaw to na święta" \(-ㅂ-)/ ♡ w tym tygodniu przygotowuję się potrawy na stół wigilijny. Grudzień jest u mnie znany jako "najdroższy miesiąc w roku" dlaczego zapytacie?  Przecież pytanie jest proste. Najwięcej pieniędzy wydajemy w tym miesiącu. Na jedzenie i 3 święta. Tak, mowa o mikołajkach, wigilii i sylwestrze. Chodź najwięcej wydaje się wtedy na prezenty. Ja rok temu dostałam drogi prezent (tablet, obudowa i słuchawki do niego) i w tym roku także. Niespodzianki aż takiej mieć nie będę, gdyż prezent od mamy przyszedł do mnie 8 grudnia (był to prezent na mikołajki i wigilię) a od siostry, to sama jej powiedziałam co chce dostać. Zmieniając temat... Za co wy kochacie święta? Za prezenty? Za czas spędzony z rodziną? Ja...szczerze kocham za obie te rzeczy. Bo jakie dziecko nie cieszy się z prezentów? (。’▽’。)♡ oczywiście śniegu nie ma...zapewne będzie na Wielkanoc, jak rok temu xd


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz