piątek, 27 marca 2015

TAG: Before i die [cz.1]

Hej wszystkim. ostatnio przeglądałam neta w poszukiwaniu inspiracji na posty i znalazłam tag, który nawet mi się spodobał. Ponieważ jestem marzycielką mam wiele rzeczy które chciałabym zrobić. W tym sporo takich, których nigdy nie spełnie, ale może mi się coś tam udać ;) 

Post jest podzielony na kilka części, gdyż nie chce pchać wszystkiego w jeden kawałek, bo byłoby tego tu sporo ;v; więc w każdym będzie miej więcej 10 rzeczy które chcę zrobić przed śmiercią ;u;

No to przejdźmy do konkretów  :3

1. Lot na księżyc 
Od kąt zobaczyłam grę "To the Moon" zaczęłam troszkę inaczej myśleć. zaczęłam się przejmować rzeczami, które mogłam zrobić, lecz nie wykorzystałam szansy. No a niestety nie ma takich maszyn jak w tej grze, żeby się "cofać do przeszłości" 


2. Nauka Japońskiego
Jako wielka fanka Japonii oraz A&M chciałabym umieć język Japoński. (żeby nie musieć czekać na tłumaczenie odcinków Anime XDD)


3. Wydać książkę  
Wprost uwielbiam pisać opowiadania! ;3 mam ich sporą "kolekcje" :D teraz ostatnio nie chce mi się pisać w zeszytach, przez co mój telefon jest oblężony notatkami ;/ 

4. Mieć rękaw (tatuaże)
Jestem wielką fanką tatuaży (piercing'u też) i marze o obtatuowaniu sobie całej (prawej) ręki. Jeszcze nie wiem jaki będzie mój pierwszy tatuaż, ale mam jeszcze sporo czasu do zastanowienia się nad nim ^ ^ 


5. Być sławną
Chyba nie jedna dziewczyna o tym marzyła, ale ja nie chce być modelką lub piosenkarką, chciałabym być sławną blogerką ;)


6. Poznać moich idoli
Można powiedzieć, że ich znam. wiem jak mają naprawdę na imię, ich ulubiony kolor itp. ale mi chodzi bardziej o porozmawianie z nimi na żywo <3


7. Skok na bungee 
Jestem znana z tego, że łatwo mnie wystraszyć, gdyż jestem "strachliwa" ale w dalekiej (bardzo dalekiej) przyszłości, chciałabym to zrobić. 


8. nauczyć się gry na skrzypcach
Nie wiem dlaczego, ale mam taki cel. By nauczyć się grac na skrzypcach. Może dlatego gdyż uwielbiam Lindsey Stirling i jej Dubstep vs Skrzypce :)


9. List i pozdrowienia od PewDiePie
Chciałabym napisać list do PDP, na który by mi odpowiedział, dodając zdjęcie z autografem, oraz żeby opowiedział o mnie w odcinku *u* (ostrzegam że niektóre rzeczy do spełnienia są dziwne...)

10. 100 tysięcy wyświetleń na blogu
Chciałabym aby mój blog stał się tak popularny i często odwiedzany jak jeszcze nigdy! oraz żeby wbić tyle wyświetleń, co oznacza, że tyle razy go czytano! <3

2 komentarze: