sobota, 1 listopada 2014

Fakty

YO ♥
Chciałam żebyście więcej o mnie wiedzieli, więc dam wam o mnie pare faktów ^^ miłego czytania!



1. Jestem Otaku (to już wiadomo xd)
2. Mam 14 lat :3
3. Moje ulubione kolory to czarny, niebieski i biały *^*
4. Uwielbiam oglądać horrorki :>
5. Lubie Anime typu krew i flaki, jakieś romansidła i wyciskacze łez ;-)
6. Jestem Yaoi'stką ♥
7. Noszę okularki
8. Lubie styl emo, scene i goth ♥
9. Mój ulubiony rodzaj muzyki to Rock
10. Nie mam chłopaka (jestę forevę alonę XD)
11. Druga Gimnazjum ;-;
12. Moje ulubione Anime: Angel beats!, Ano Hana, Deadman Wonderland, Soul eater, Soul eater NOT!, Higurashi no naku koro ni, Toyko Ghoul, ToraDora ...itp.  -->[MyAnimeList]
13. Mam starsze rodzeństwo
14. Mieszkam w Brodnicy (kawałek od torunia ;p)
15. Mam przyjaciółki Otaku *^*
16. Mój tata nie znosi, kiedy całe kieszonkowe wydaje na Mangi ;-; czepia się mnie niemiłosiernie ;_;
17. Namawiam moją mame na oglądanie Anime :3
18. Nie przepadam za Naruto (powiedziałabym że nie lubie, ale nie oglądałam więc nie chce zbyt oceniać)
19. Mam fp na facebook'u o tematyce M&A ♥


 To na tyle. do zobaczenia później :3








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz