czwartek, 7 maja 2015

20 faktów o mnie

Hej :3  chciałam żebyście wiedzieli o mnie więcej, więc proszę. Oto  20 faktów o mnie, których jeszcze nie pisałam :3

1. Jestem Marudą
2. Bardzo wrażliwa
3. Brzydze się owadów
4. Lubie pomagać ludzią, chodź jestem strasznie wstydliwa
5. Nie mogę zasnąć przy zapalonym świetle, chyba że jestem strasznie zmęczona
6. Obsesyjnie mówię "Cutie" i "kawaii"
7. Nie jestem normalna XD
8. Krejzolka XDD
9. Leniwa
10. Lubie robić zdjęcia naturze (drzewom, kwiatom itp.)
11. Mam lęk wysokości
12. Arachnofobia ;-;
13. Boję się ciemności, chodź lubię chodzić po mieście o późnej porze
14. Zapisuje swoje sny
15. Uwielbiam sól i mam na jej temat obsesję. Zawsze bardziej solę ziemniaki i frytki tak mocno, że nikt nie chce ich jeść. Z mięsem jest podobnie ;)
16. Nie lubię się uśmiechać na zdjęciach, bo moim zdaniem, mój uśmiech jest mało fotogeniczny
17. Nie wierze w horoskopy
18. Wierze w zjawiska paranormalne
19. Jestem Polką a także w połowie Niemką i Szkotką
20. Nie lubię imprez. Jedynie urodzinowe. Własne.



Mam nadzieję że tego o mnie jeszcze nie wiedzieliście XD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz