niedziela, 24 maja 2015

Kilka wyjaśnień

Chociaż słońce na dworze świeci, ja mam wrażenie że pada. Głowa mnie boli i jestem śpiąca, tak jak zawsze przy deszczowej pogodzie... ;(

Zmieniając temat... 2 tygodnie (lub 3) temu dodałam 2 posty, ponieważ wyjeżdzałam do rodziny na śląsku z powodów rodzinnych...cieszyłam się że dodałam te dwa posty, gdyż u mojej cioci nie było połączenia z internetem... Więc nie miałam jak dodać posta. W tym tygodniu zbierałam się do kupy, a także siedziałam w szkole... Żadnego natchnienia na post... Nic nie przychodziło mi do głowy. Więc jak zwykle szperałam w internecie za jakimś ciekawym tematem, lecz nic aż tak ciekawego nie znalazłam... Jeśli chcecie żebym popisała o jakimś temacie który lubicie, możecie mi napisać w komentarzach ;) 

Jutro szkoła... A już niedługo wakacje, ale zanim one nadejdą, czekają mnie egzaminy semestralne... Jak ja bym chciała skończyć już szkołę... ;/ 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz