czwartek, 19 listopada 2015

30 dni anime challenge- dzień drugi


2. Ulubione anime, jakie dotychczas widziałaś?


Ciężko mi wybrać... Mam dwa, które są u mnie na pierwszym miejscu...no ale... Niech będzie. Moje ulubione anime z tych, które dotychczas widziałam to Fairy Tail.


Fanką Fairy tail jestem już od roku (w październiku zeszłego roku zaczęłam tego tasiemca) jeśli licząc też ilość odcinków,
to jest to także moje najdłuższe anime jakie do tej pory obejrzałam (*´∇`*)



Ciekawostka:
Taka że mnie gapa, że specjalnie długo oglądałam pierwszy sezon FT, bym za szybko go nie skończyła, gdyż wtedy nawet nie wiedziałam że wychodzi drugi sezon! Gdyby nie mój przyjaciel Świder (który także jej fanem fairy tail) nigdy nawet bym nie szukała drugiego sezonu. Gdyż on mi przekazał że takowy już istnieje. ( ° △ °)



                                                                           -----------------------------------------------------------------------

Zajmowałam się dzisiaj porządkami w pokoju. Trochę ściana przyodziana ≧ω≦ dokleiłam kilka plakatów, oto efekt końcowy


                                                                               Teraz bardziej czuję, że to mój pokój ♡

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz