środa, 18 listopada 2015

Anime TAG

Dawno planowałam ten tag. Pora na realizację tego. (^ω^)


Pytanie 1
Przenosisz się właśnie do świata obejrzanego przez ciebie Anime. Co to byłby za świat i dlaczego ten? 
Moje ulubione anime to Fairy tail, więc z chęcią przeniosłabym się do świata magów. Dlaczego? Jestem wielkim fanem tego typu rzeczy. Z resztą, kto nie chciałby posiadać magicznej mocy i kopać złym magom tyłki? ≧∇≦

Pytanie 2
Masz szansę na jeden dzień stać się jedną z postaci z anime, jaką tylko chcesz. Co to byłaby za postać i dlaczego? 
Szczerze... Nie potrafię wybrać tylko jedną postać. Chciałabym stać się Levy (z Fairy tail) bo ją strasznie lubię, Mikasą (z SnK) by powalczyć z tytanami i mieć pewność że je pozabijam ( • ̀ω•́ ), oraz B☆RS  (z black rock shooter) by epicko sobie powalczyć!  :3

Pytanie 3
Gdyby była do wyboru jedna, super moc, co byś wybrał/ła? Jaki rodzaj broni byłby dla ciebie najodpowiedniejszy?
Jako "super" moc wybrałabym magie smoczego zabójcy. :) a broń to katany i inne tego typu. 

Pytanie 4
W swojej historii byłbyś/byłabyś bohaterem dobrym, czy złym?
Bardziej trzymam dobrą stronę. Ale mogłabym być złym który przechodzi na dobrą stronę \(-ㅂ-)/

Pytanie 5
Samotna wędrówka po świecie, czy może życie wśród towarzyszy? 
Stanowczo to drugie. Fairy tail to rodzina i nigdy nie zostawi swojego towarzysza samego! ♥

Pytanie 6
Horror czy romans? Jaką historię wolałbyś/ałabyś przeżyć? 
Hmm...chyba wolę romans... Ale zastanowię się jeszcze (´∀`) kurde no oczywiście że romans! W przeciwnym razie zginęłabym tak szybko jak tylko można xd

Pytanie 7
Świat chyli się ku upadkowi, a ty musisz dokonać wyboru. Ratujesz przyjaciół, czy resztę świata? 
Nienawidzę tego typu pytań. Są głupie. Ale jak już mam odpowiadać na pytanie, to co jakby ci przyjaciele odwrócili by się odemnie? Wtedy nie byli by już przyjaciółmi, ale osoba zadająca to pytanie nie wiedziała by tego i nazwała by ich moimi przyjaciółmi? ; -; wybieram jednak przyjaciół XD 

Pytanie 8
Masz szansę pomóc jednemu ze swoich ulubionych bohaterów. Komu byś pomógł/ogła i dla czego? 
Chyba Madoce z Puella Magi Madoka Magica xd denerwowało mnie to że przez całe anime (chyba 12 odcinków xd) nie mogła stać się tą czarodziejką! I w ostatnim odcinku pod koniec nareszcie się nią stała!  (chyba na ostatnie 5 minut odcinka ;-;)

Pytanie 9
Jak wyglądałaby moja postać? 
Zależy w jakim opowiadaniu... Chwilowo mam 20 postaci (w tym chyba 12 postaci damskich!) tutaj macie mały rysuneczek moich ulub postaci z moich opowiadań (lineart, bo mam lenia by je pokolorować xd ale wiedzcie że wszystkie mają brązowe włosy i na imię Misaki xd) 

Piękna jakość  \(-ㅂ-)/ ♥ ♥ ♥

To chyba tyle xd trochę się namęczyłam pisaniem go xd pytania pisałam sama, bo kopiuj-wklej mnie nie lubi  (╥_╥) chciałabym także nominować wszystkich, którzy zechcą zrobić ten tag. Możecie dać linki w komentarzach do postów :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz