środa, 18 listopada 2015

30 dni anime challenge- dzień pierwszy

Zaczynam dziś challenge! Jak myślicie, podołam wyzwaniu? :3

1. Pierwsze Anime jakie obejrzałaś?

Jeśli nie mam liczyć pokemonów, to moje pierwsze anime, które wiedziałam że to anime to Full metal alchemist. W połowie serii dowiedziałam się że to japońska animacja która potocznie nazywana jest Anime.


Ciekawostka:
Kiedy miałam 9 lat, FMA było w telewizji. Zawsze gdy bawiłam się na podwórku i dochodziła 21, wracałam szybko do domu, tłumacząc się przyjaciołom że leci moja bajka i nie mogę ominąć ani jednego odcinka. :)


Możecie powiedzieć że to anime nie jest dla 9-latków... ale w starych czasach nie zwracano na to tak uwagi, z resztą mało dzieci oglądało wtedy bajki po 21...więc czepiać się nie można xd




-------------------------------------------------------------------------

Jedyne co chciałabym dodać, to to, że inne posty, poza tym challengem także będą. Więc jeśli nie spodoba wam się te 30-dniowe wyzwanie- nie martwcie się (^ω^)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz