wtorek, 14 kwietnia 2015

Czekam! i się nie doczekam...

Jezu, już wtorek o.O
Ten czas tak szybko mija...jak to dobrze że za tydzień mam wolne :p

Ekhem! Ekhem! :)

Gópie rzycie -_-  XD głównie to głupia szkoła, ponieważ przez nią mam więcej na głowie. Noi nie zapomnijmy o nowych meblach... Po prostu wiedziałam że będzie przy nich dużo roboty, a jeszcze więcej sprzątania... Jestem na siebie zła. Nawet nie mam czasu obejrzeć SB jakieś anime... A co dopiero jakiś film...właśnie mi się przypominało, że dawno nie oglądałam horrorów :( jestem (tzn. Byłam) maniaczką horrorów. (Chociaż byle jumpscare mi wyskoczy na twarz to sikam ze strachu XD)

A tak zmieniając temat... Czekam! Czekam! XD na wyniki konkursu u Mandzia! I chyba się nie doczekam... XD Jezu, dobra kończe, bo już pisze jakieś dziwactwa :p


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz