poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Gra, czekanie i szkoła; Mini recenzja: paluszki w mlecznej czekoladzie

Święta już minęły, prezentów żadnych nie dostałam...z tego powodu jestem trochę smutna...chciałam wreszcie kupić sobie grę, na którą czekałam miesiąc (gra już dawno wydana, tylko że miałam dostać na święta pieniądze na jej zakup) ale widocznie będę musiała poczekać jeszcze kilka tygodni ;-; dziś czeka mnie jeszcze wyjazd do domku (wreszcie nadrobie oglądanie filmików na yt ^ ^) i będę mogła odpocząć (mam taką nadzieje, bo u siostry troche czasu wolnęgo się znalazło, ale nie za dużo, teraz siedze w pokoju i pisze post) za dużo dni na odpoczynek nie mam, bo w czwartek znów do szkoły (-_-)




 mam dla was także coś innego niż zwykle. Jest to RECENZJA! Jest pierwszą moją taką recenzją, dlatego jest troche słaba ;-;

Byłam z siostrą na zakupach i w top markecie znalazłam ''jakby pocky'' jak to ja je nazywam :D

Paluszki w mlecznej czekoladzie




Smak: zwykłe paluszki oblane czekoladą, chodź ta miała smak czekolady Milki *=*




Sklep: Top Market PREMIUM (cena 3.59zł)

Chociaż mają "zwykły" smak, kupiłabym kolejne paczuszki ^ ^




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz